Bilder:)

Okei da, her er bildene jeg sa jeg skulle legge ut;)

Jakke fra Garnstudio, strikket i Tuva fra Europris:
strikking mai08 004

Har ikke kjpt knapper enda da, er s treg p snne ting:p

S enda en jakke fra Garnstudio, i garnet som hrer til; Safran og Cotton Viscose. Mangler bare de heklede blomstene som skal vre pynt oppover ene skuldra. Denne ble ferdig i fjor fr sommeren alts, men er ganske sikker p at jeg har glemt legge den ut noe sted:) Er ikke 100% fornyd med den, synes den er litt slafsete liksom. Skulle nok brukt en str mindre i pinner..

strikking mai 005
Hehe, hadde s rart uttrykk i ansiktet. Bedre vre anonym fler jeg;)


Og s en bolero, som jeg ogs var ferdig med for en stund siden men ikke har lagt ut bilde av. Tror jeg.
Vanskelig ta bilde av den egentlig, hvertfall inne...
strikking mai08 006

Denne er ogs fra Garnstudio, hehe:) Garnet er Lyric bomull.


Og s denne bermte viking jakka mi:) Den mangler ogs knapper forelpig.

strikking mai08 002

strikking mai08 001


Og tilslutt bilde av alt vevgarnet jeg fikk av mormor. Synes ikke helt at bildet yter fargene rettferdighet, for de er litt finere i virkeligheten.
strikking mai08 010


Ellers har jeg kommet et stykke p babykjolen fra 70 tallet, og s skal jeg f ferdig den siste selbusokken i et par bare for f det paret ferdig liksom:) Lei av uferdige prosjekter overalt n, s forvent dere masse nye bilder stadig vekk:P

Srlig ogs siden jeg er ferdig med eksamen for i r!! Masse tid p meg n:D

3 kommentarer

Beatemor

23.mai.2008 kl.14:28

S mye flott du har strikka! Likte srlig den frste og den siste.

Cantabile

30.mai.2008 kl.09:32

Garnstudio har mange fine oppskrifter alts, og du er s flink at du brukar dei :) Kjempefine jakker! Og den tunikaen lenger ned p bloggen her: wow!

frken ij

08.sep.2008 kl.19:56

oj! det var da litt av en produksjon. den verste jakken var skikkelig st :)

Skriv en ny kommentar

hits